Problem z wysyłką
Problem z wysyłką
Witam, wysłałem deklaracje Pit-37 i otrzymałem komunikat 302 że mam ponownie sprawdzić status bo dane są przetwarzane, czekałem chwilę ale musiałem zamknąć program, po ponownym otwarciu nie mogę kliknąć sprawdź status (nieaktywny) - czy mam dalej czekać ?
Re: Problem z wysyłką
Trzeba kliknąć na tabelce a potem na przycisk [Sprawdź status].
Re: Problem z wysyłką
Poważnie? Ale piszesz o oknie czy tabelce (?)
Nie mam aktywnego przycisku "ponownie sprawdź status", pomijając że okienko "informacje o wysłaniu danych" jest puste. Na górze pit jest i mogę go kliknąć i rozpocząć normalną procedurę wysyłki.
Zapytam inaczej jest jakaś metoda żeby sprawdzić czy poszedł pit czy mam po prostu czekać? Bo nie wiem czy się coś podczas wysyłania zrobiło, a innych błędów nie podał program - tylko info wyskoczyło w oddzielnym okienku o 302 i że należy status sprawdzić.
Nie mam aktywnego przycisku "ponownie sprawdź status", pomijając że okienko "informacje o wysłaniu danych" jest puste. Na górze pit jest i mogę go kliknąć i rozpocząć normalną procedurę wysyłki.
Zapytam inaczej jest jakaś metoda żeby sprawdzić czy poszedł pit czy mam po prostu czekać? Bo nie wiem czy się coś podczas wysyłania zrobiło, a innych błędów nie podał program - tylko info wyskoczyło w oddzielnym okienku o 302 i że należy status sprawdzić.
Re: Problem z wysyłką
Proszę o odp.na pytania:
1. Jaka to wersja programu PITy?
2. Co się stało bezpośrednio po wysyłce i otrzymaniu statusu 302? Czy program został normalnie zamknięty?
1. Jaka to wersja programu PITy?
2. Co się stało bezpośrednio po wysyłce i otrzymaniu statusu 302? Czy program został normalnie zamknięty?
Re: Problem z wysyłką
noo i jakieś konkrety,
odp1: 1.7.2.8
odp2: przeszło całą procedurę podpisz i wyślij i po chwili oczekiwania dostałem komunikat z okienkiem 302 – dokument przetworzony sprawdź ponownie status czy coś w tym rodzaju, zamknąłem to wyskakujące okienko i kliknąłem ponownie sprawdź status i okienko znów wyskoczyło i tak z 3 razy, poczekałem jeszcze chwilę i znów to samo, a ponieważ myślałem że jak zamknę okno i program po powrocie będę mógł sprawdzić status tego pitu, i tak zrobiłem, zamknąłem okno wysyłki przyciskiem zamknij i okno programu x. Po ponownym otwarciu programu i załadowaniu tego pita, wygląda jakbym go nie wysłał w ogóle. W okienku statusu (dolna część) nie ma pitu i przycisk nieaktywny, oczywiście pit wyżej jest i procedura wysyłki działa normalnie ale nie wysyłam bo nie wiem czy poszedł czy nie, UPO nie wyszło więc wygląda jakby nie poszedł.
ps chwilę wcześniej wysyłałem pita innego i wszystko ok, wczoraj też słałem 2 i ok.
odp1: 1.7.2.8
odp2: przeszło całą procedurę podpisz i wyślij i po chwili oczekiwania dostałem komunikat z okienkiem 302 – dokument przetworzony sprawdź ponownie status czy coś w tym rodzaju, zamknąłem to wyskakujące okienko i kliknąłem ponownie sprawdź status i okienko znów wyskoczyło i tak z 3 razy, poczekałem jeszcze chwilę i znów to samo, a ponieważ myślałem że jak zamknę okno i program po powrocie będę mógł sprawdzić status tego pitu, i tak zrobiłem, zamknąłem okno wysyłki przyciskiem zamknij i okno programu x. Po ponownym otwarciu programu i załadowaniu tego pita, wygląda jakbym go nie wysłał w ogóle. W okienku statusu (dolna część) nie ma pitu i przycisk nieaktywny, oczywiście pit wyżej jest i procedura wysyłki działa normalnie ale nie wysyłam bo nie wiem czy poszedł czy nie, UPO nie wyszło więc wygląda jakby nie poszedł.
ps chwilę wcześniej wysyłałem pita innego i wszystko ok, wczoraj też słałem 2 i ok.
Re: Problem z wysyłką
Trudno wytłumaczyć brak numeru referencyjnego i statusu.
W momencie otrzymania statusu i numeru wszystkie dane są zapisywane w pliku pit-a. Nawet jeśli program by zaraz potem padł to dane zostaną.
Nie znam w tym momencie odpowiedzi na pytanie gdzie podziały się dane.
Rozwiązanie jest takie, że jeśli dane nie zmieniły się w formularzu to ponowne wysłanie odda status 200 i numer referencyjny "duplikatu", przynajmniej tak było w zeszłym roku. W tym jeszcze nie sprawdzałem.
Proponuję wysłać jeszcze raz. W najgorszym wypadku trzeba będzie skontaktować się z US.
PS. Czy jest zainstalowana e-Poczta Podatkowa?
W momencie otrzymania statusu i numeru wszystkie dane są zapisywane w pliku pit-a. Nawet jeśli program by zaraz potem padł to dane zostaną.
Nie znam w tym momencie odpowiedzi na pytanie gdzie podziały się dane.
Rozwiązanie jest takie, że jeśli dane nie zmieniły się w formularzu to ponowne wysłanie odda status 200 i numer referencyjny "duplikatu", przynajmniej tak było w zeszłym roku. W tym jeszcze nie sprawdzałem.
Proponuję wysłać jeszcze raz. W najgorszym wypadku trzeba będzie skontaktować się z US.
PS. Czy jest zainstalowana e-Poczta Podatkowa?
Re: Problem z wysyłką
czyli że jak nie mam nr to mogło nie pójść? jak to sprawdzić ?
nie mam e poczty podatkowej, ,mam tylko program.
nie mam e poczty podatkowej, ,mam tylko program.
Re: Problem z wysyłką
Jeśli był status 302 to poszło.
Ponowne wysłanie powinno oddać komunikat, że wysłano duplikat.
Ponowne wysłanie powinno oddać komunikat, że wysłano duplikat.
Re: Problem z wysyłką
co w sytuacji jak wyślę duplikat ? muszę to jakoś prostować ? czy automatycznie kasuje?
Re: Problem z wysyłką
Otrzymywało się nowy numer referencyjny do zeznania.
W tym roku nie mam pewności jak jest to rozwiązane.
Może ktoś z użytkowników ma z tym doświadczenie?
W tym roku nie mam pewności jak jest to rozwiązane.
Może ktoś z użytkowników ma z tym doświadczenie?