Problem z wysyłką

mateush3
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:38

Problem z wysyłką

Post autor: mateush3 »

Witam, wysłałem deklaracje Pit-37 i otrzymałem komunikat 302 że mam ponownie sprawdzić status bo dane są przetwarzane, czekałem chwilę ale musiałem zamknąć program, po ponownym otwarciu nie mogę kliknąć sprawdź status (nieaktywny) - czy mam dalej czekać ?

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: Problem z wysyłką

Post autor: M.K. »

Trzeba kliknąć na tabelce a potem na przycisk [Sprawdź status].

mateush3
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:38

Re: Problem z wysyłką

Post autor: mateush3 »

Poważnie? Ale piszesz o oknie czy tabelce (?)

Nie mam aktywnego przycisku "ponownie sprawdź status", pomijając że okienko "informacje o wysłaniu danych" jest puste. Na górze pit jest i mogę go kliknąć i rozpocząć normalną procedurę wysyłki.

Zapytam inaczej jest jakaś metoda żeby sprawdzić czy poszedł pit czy mam po prostu czekać? Bo nie wiem czy się coś podczas wysyłania zrobiło, a innych błędów nie podał program - tylko info wyskoczyło w oddzielnym okienku o 302 i że należy status sprawdzić.

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: Problem z wysyłką

Post autor: M.K. »

Proszę o odp.na pytania:
1. Jaka to wersja programu PITy?
2. Co się stało bezpośrednio po wysyłce i otrzymaniu statusu 302? Czy program został normalnie zamknięty?

mateush3
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:38

Re: Problem z wysyłką

Post autor: mateush3 »

noo i jakieś konkrety,

odp1: 1.7.2.8
odp2: przeszło całą procedurę podpisz i wyślij i po chwili oczekiwania dostałem komunikat z okienkiem 302 – dokument przetworzony sprawdź ponownie status czy coś w tym rodzaju, zamknąłem to wyskakujące okienko i kliknąłem ponownie sprawdź status i okienko znów wyskoczyło i tak z 3 razy, poczekałem jeszcze chwilę i znów to samo, a ponieważ myślałem że jak zamknę okno i program po powrocie będę mógł sprawdzić status tego pitu, i tak zrobiłem, zamknąłem okno wysyłki przyciskiem zamknij i okno programu x. Po ponownym otwarciu programu i załadowaniu tego pita, wygląda jakbym go nie wysłał w ogóle. W okienku statusu (dolna część) nie ma pitu i przycisk nieaktywny, oczywiście pit wyżej jest i procedura wysyłki działa normalnie ale nie wysyłam bo nie wiem czy poszedł czy nie, UPO nie wyszło więc wygląda jakby nie poszedł.
ps chwilę wcześniej wysyłałem pita innego i wszystko ok, wczoraj też słałem 2 i ok.

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: Problem z wysyłką

Post autor: M.K. »

Trudno wytłumaczyć brak numeru referencyjnego i statusu.
W momencie otrzymania statusu i numeru wszystkie dane są zapisywane w pliku pit-a. Nawet jeśli program by zaraz potem padł to dane zostaną.
Nie znam w tym momencie odpowiedzi na pytanie gdzie podziały się dane.
Rozwiązanie jest takie, że jeśli dane nie zmieniły się w formularzu to ponowne wysłanie odda status 200 i numer referencyjny "duplikatu", przynajmniej tak było w zeszłym roku. W tym jeszcze nie sprawdzałem.
Proponuję wysłać jeszcze raz. W najgorszym wypadku trzeba będzie skontaktować się z US.

PS. Czy jest zainstalowana e-Poczta Podatkowa?

mateush3
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:38

Re: Problem z wysyłką

Post autor: mateush3 »

czyli że jak nie mam nr to mogło nie pójść? jak to sprawdzić ?
nie mam e poczty podatkowej, ,mam tylko program.

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: Problem z wysyłką

Post autor: M.K. »

Jeśli był status 302 to poszło.
Ponowne wysłanie powinno oddać komunikat, że wysłano duplikat.

mateush3
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:38

Re: Problem z wysyłką

Post autor: mateush3 »

co w sytuacji jak wyślę duplikat ? muszę to jakoś prostować ? czy automatycznie kasuje?

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: Problem z wysyłką

Post autor: M.K. »

Otrzymywało się nowy numer referencyjny do zeznania.
W tym roku nie mam pewności jak jest to rozwiązane.

Może ktoś z użytkowników ma z tym doświadczenie?

Zablokowany