Ubezpieczenie NFZ-pytanie z innej beczki

anka00134

Ubezpieczenie NFZ-pytanie z innej beczki

Post autor: anka00134 »

Witajcie, z góry przepraszam, gdyż wiem , że to nie portal do tego typu pytań, ale nie wiem już gdzie szukać odpowiedzi, więc jeśli znajdzie się ktoś, kto będzie znał odpowiedź proszę o wskazówki:

Jest osoba, która po ukończeniu 18 roku życia nie została zgłoszona jako członek rodziny,
Uczyła się cały czas i teraz dalej studiuję, kontynuuję naukę w sposób ciągły.
Po osiągnięciu pełnoletności korzystała z wizyt u specjalistów nie mając pojęcia, że nie jest ubezpieczona.
W ostatnim czasie otrzymała pismo o zwrot kosztów leczenia, co zrobić bądź jak opisać odwołanie, by tego nie pokryć?
Dodam, iż nikt z rodziców nigdy nie zgłaszał tej osoby jako członka rodziny, gdyż myśleli , że z obowiązku szkolnego wynika ubezpieczenie i nikt nigdy tego nie robił.

Zostało już złożone oświadczenie do NFZ , z pismem wyjaśniającym i inne, jednak decyzja jest jednoznaczna, czy jest jakaś podstawa prawna bądź coś co pozwala na umorzenie kosztów?

Jeśli ktoś miał do czynienia z tego typu sytuacją proszę o odpowiedź, pozdrawiam

snykwa

Re: Ubezpieczenie NFZ-pytanie z innej beczki

Post autor: snykwa »