koszty uzyskania

areks66
Posty: 79
Rejestracja: 19 lut 2013, o 19:55

koszty uzyskania

Post autor: areks66 »

Zmieniłem miejsce zamieszkania ale pracuję nadal w tym samym zakładzie czy mogę wpisać za 8 miesięcy koszty zryczałtowane a za 4 miesiące z imiennych biletów miesięcznych ?

wla.gle
Posty: 8013
Rejestracja: 10 lut 2010, o 09:34

Re: koszty uzyskania

Post autor: wla.gle »

Tak, wpisujesz sumę KUP -musisz zaznaczyć odpowiednią opcję, żeby program pozwolił wpisać wysokie koszty.

areks66
Posty: 79
Rejestracja: 19 lut 2013, o 19:55

Re: koszty uzyskania

Post autor: areks66 »

którą opcję powinienem zaznaczyć?

wla.gle
Posty: 8013
Rejestracja: 10 lut 2010, o 09:34

Re: koszty uzyskania

Post autor: wla.gle »

Np. 38e - koszty imiennych biletów okresowych, pozwoli Ci wpisać sumę kosztów ryczałtowych i kosztów biletów miesięcznych.

Czech
Posty: 1781
Rejestracja: 4 sty 2012, o 21:05

Re: koszty uzyskania

Post autor: Czech »

Nie całkiem - przysługuje tylko kwota albo ryczałtu albo biletów imiennych - program wybiera większą i chwała mu za to ;) - a więc nie suma.

wla.gle
Posty: 8013
Rejestracja: 10 lut 2010, o 09:34

Re: koszty uzyskania

Post autor: wla.gle »

Masz rację Czech - oczywiście koszty w skali roku, a nie miesięcy.

Zablokowany