pit 11A
pit 11A
Witam!
Proszę o pomoc dostałam pit 11a z zusu ponieważ byłam na l4 w ciąży oraz pit 11 od pracodawcy. Czy mogę odliczyć sobie ulgę na dziecko?
Dodam że pobrano zaliczkę na podatek 831 zł (pit z zusu) i 29 zł (pit od pracodawcy), do jakiej wysokości mogę odliczyć ulgę, czy to jest kwota 860 zł.
Dziękuję za odpowiedź ponieważ jestem laikiem w tej kwestii.
pozdrawiam
Proszę o pomoc dostałam pit 11a z zusu ponieważ byłam na l4 w ciąży oraz pit 11 od pracodawcy. Czy mogę odliczyć sobie ulgę na dziecko?
Dodam że pobrano zaliczkę na podatek 831 zł (pit z zusu) i 29 zł (pit od pracodawcy), do jakiej wysokości mogę odliczyć ulgę, czy to jest kwota 860 zł.
Dziękuję za odpowiedź ponieważ jestem laikiem w tej kwestii.
pozdrawiam
Re: pit 11A
Trudno zgadywać jak wyjdzie twój PIT, bo nie podałaś ważnych informacji, tj. składki społeczne, zdrowotne. Ulgę na dziecko pewnie będziesz mogła częściowo odliczyć, ale zwrotu z US nie dostaniesz więcej niż zapłacone zaliczki na podatek.
składka na ubezpieczenie zdrowotne to 113,06 a ubezpieczenie społeczne to 61, 70 ponieważ byłam po wychowawczym tylko miesiąc w pracy.
Dziękuję za odp.
Dziękuję za odp.
Zapomniałam napisać, że łączną kwotę przychodu też przydałoby się podać, bo bez tego nie da rady zrobić wyliczenie zeznania.
Czy rozliczasz się jako samotna matka ?
Czy rozliczasz się jako samotna matka ?
dodam, że przychód na picie 11a to zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego( 4617,05) a z pitu 11a od pracodawcy pit 11 to 1589,82 łącznie 6206,87 zł.
Rozliczam się sama ale kwotę będą mogła odliczyć całą, ojciec dziecka nie będzie rozliczał ulgi.
pozdrawiam
Ewelina
Rozliczam się sama ale kwotę będą mogła odliczyć całą, ojciec dziecka nie będzie rozliczał ulgi.
pozdrawiam
Ewelina
Całej kwoty ulgi na dziecko nie odliczysz, bo za mały podatek tu wychodzi.
Ale pobrane zaliczki 860 zł będą do zwrotu z US.
Ale pobrane zaliczki 860 zł będą do zwrotu z US.