koszty uzyskania przychodu

edyta87
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2013, o 20:03

koszty uzyskania przychodu

Post autor: edyta87 »

mam pytanie, w roki 2012 zmieniałam pracodawcę obie umowy miałam o pracę, czy koszty uzyskania przychodu powinnam zsumować? w sumie wyszło 1501,87. mieszkam poza miejscem pracy czy mam wpisać 1668,72, czy zsumować z tych dwóch rozliczeń firmowych?

Czech
Posty: 1800
Rejestracja: 4 sty 2012, o 21:05

Re: koszty uzyskania przychodu

Post autor: Czech »

jeżeli były prawidłowo naliczone- sumować - 1501,87
za każdy przepracowany miesiąc koszt "z dojazdem" wynosi 139,06 bez dojazdu 111,25

Malwi
Posty: 3
Rejestracja: 14 lut 2013, o 09:22

Re: koszty uzyskania przychodu

Post autor: Malwi »

Witam, Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu kosztów uzyskania przychodu.

Mam dwie umowy: jedną o pracę, druga to staż z pup.

Do dnia 10 stycznia 2012 roku pracowałam na umowę o pracę. Przy czym pensję za grudzień otrzymałam dopiero w styczniu przed 10. Zaś pensję za 10 dni przepracowane w styczniu dopiero w lutym.

W lutym rozpoczęłam staż, który trwał rok.
Moje pytanie brzmi: W jaki sposób mogę wyliczyć koszty uzyskania przychodu?

Czy z pracy I na umowę, gdzie wynagrodzenie otrzymałam 2 razy (jedno w styczniu drugie w lutym) mogę odliczyć koszty uzyskania przychodu za dwa miesiące? Wtedy wyglądało by to tak:
2x139,06= 278,12 (tak mi się wydaje będzie dobrze)

Ale co będzie jeśli chodzi o staż?
W picie 11 otrzymanym z pup nie mam nic wpisane w kosztach uzyskania przychodu, ale w związku z tym że mieszkam poza miejscem pracy to sadzę że też powinnam wpisać jakieś koszty uzyskania przychodu. Tylko nie wiem czy wysokość ich się zmienia czy pozostaje taka jak w przypadku umowy o pracę, tzn 139,06zł


Zablokowany