Witam,
Przed chwilą wysyłałem dwa PIT-y: 36 i 28. Na początek wysłałem testowo 36 i dostałem zwrotkę 200. PIT-u 28 nie wysyłałem testowo. Następnie zamknąłem okienko wysyłania, bo chciałem jeszcze po raz kolejny coś w formularzach sprawdzić, a po chwili ponownie wszedłem w opcje wysyłania. Na PIT-36 miałem informację o poprawnym wysłania do testowego endpointu (na czerwono), na PIT-28 żadnego statusu, czyli tak jak być powinno. Wybrałem następnie wysyłanie wszystkich formularzy osobno i podczas wysyłki zauważyłem komunikat, że pominięto wysyłanie, ze względu na to, że już otrzymano poprawny status (niestety nie do końca zwróciłem na niego uwagę, więc nie jestem w stanie go dokładnie podać). Okazuje się, że 28 się wysłał do realnego endpointu, ale 36 nie - nadal był pod nim tylko czerwony status testowy i nie dało się wydrukować UPO. Zrobiłem jeszcze raz jego realną wysyłkę i wszystko przeszło.
Z chęcią bym to zretestował, przynajmniej po to, żeby podać dokładny tekst komunikatu, jaki widziałem, no ale to chyba nie takie proste...
Pozdrawiam,
Arek
Wysyłka testowa, pominięcie przy wysyłce standardowej
Re: Wysyłka testowa, pominięcie przy wysyłce standardowej
Dziękuję za informację. Sprawdzę to.