internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
Mam internet z UPC, na fakturze pisze "Internet, w tym: opłata za łącze internetowe 60,09 zł i opłata za pakiet bezpieczeństwa (UPC SmartGuard Abonament) - 7 zł. Mam też udzielany rabat (różna wysokość) Może ktoś wie, które kwoty mam wpisać: za samo łącze czy razem z pakietem bezpieczeństwa, przed, czy po rabacie.
Re: internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
moim zdaniem w grę wchodzą tylko opłaty za łącze
ten rabat jest przed podsumowaniem faktury ?
ten rabat jest przed podsumowaniem faktury ?
Re: internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
Moim zdaniem za samo łącze po rabacie..no bo na konto UPC wpłacasz kwotę po rabacie,prawda ? :)
Re: internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
Jest tak: kwota standardowa brutto - rabat = kwota po rabacie brutto, która wpłacam. Tak jest i przy opłacie abonamentowej i przy pakiecie bezpieczeństwa. Czy są na to jakieś przepisy, wyjaśnienia. Myślałem, że sobie dam z tym radę, ale cos opornie mi idzie.
Re: internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
No to odliczasz samą opłatę abonamentową (bez tego pakietu bezpieczeństwa) po rabacie.
Pakiet bezpieczeństwa jest to tylko usługa dodatkowa tak samo jak np nie można odliczyć po prostu zakupu jakiegoś pakietu bezpieczeństwa w sklepie,a taki pakiet w formie m-cznej opłaty to nic innego jak zakup na raty tegoż pakietu.
Pakiet bezpieczeństwa jest to tylko usługa dodatkowa tak samo jak np nie można odliczyć po prostu zakupu jakiegoś pakietu bezpieczeństwa w sklepie,a taki pakiet w formie m-cznej opłaty to nic innego jak zakup na raty tegoż pakietu.
Re: internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
Fakt, żona zostawiła mnie z tym majdanem, powiedziała, że sobie dam radę, a tu klapa. Odliczę tak jak mówisz, bez usługi dodatkowej ochroniarskiej i po rabacie, co jest logiczne, ale nie jestem ekspertem dlatego pytam. Dzięki
Re: internet - opłata za pakiet bezpieczeństwa i rabat
Jeszcze jedna sprawa. Liczy się data zapłacenia faktury,a nie okres za jaki jest czyli jeżeli fakturę za grudzień 2009 zapłaciłeś w styczniu 2010 to taką fkaturę odliczysz dopiero za rok. Tak samo jeżeli fakturę za grudzień 2008 zapłaciłeś w styczniu 2009 to odliczasz ją teraz,a nie miałeś prawa odliczyć jej rok temu.
Wynika to z tego,że dla US z dniem 1.01 startujesz z pustym kontem i pustym portfelem więc wszystkie wydatki jakie ponosisz miedzy 1.01 i 31.12 ponosisz z pieniędzy zarobionych w tym czasie,a nie z oszczędności :)
Wynika to z tego,że dla US z dniem 1.01 startujesz z pustym kontem i pustym portfelem więc wszystkie wydatki jakie ponosisz miedzy 1.01 i 31.12 ponosisz z pieniędzy zarobionych w tym czasie,a nie z oszczędności :)