Od jakiegoś czasu program powoduje błędy sytemu (WINDOWS11), zawieszanie się komputera i w końcu blue screen.
Przykładowy log :
Nazwa aplikacji powodującej błąd: PITyIPS.exe, wersja: 2.2022.17.1, sygnatura czasowa: 0x6210d59e
Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.22000.434, sygnatura czasowa: 0x78dc11b6
Kod wyjątku: 0x0eedfade
Przesunięcie błędu: 0x0013ec52
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xb3c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8273ee4bef1b6
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\IPSPI\BIUROIPS\PITyIPS\PITyIPS.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll
Identyfikator raportu: 3c31b79d-4533-43b0-bbf9-42b8a7d07c98
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
Błędy, awarie stemu, blue screen
Re: Błędy, awarie stemu, blue screen
Czy jest jakaś prawidłowość (po wydruku, wysyłce)?
Re: Błędy, awarie stemu, blue screen
Problemy pojawiają się przy otwartej większej ilości programów i próbie zapisu w zeznania.
Na razie zainstalowałem wszelkie dostępne aktualizacje windows i sterowników. Dodatkowo na stałe ustawiona była wartość pamięci wirtualnej, zmieniłem na kontrolowaną przez system.
Na razie zainstalowałem wszelkie dostępne aktualizacje windows i sterowników. Dodatkowo na stałe ustawiona była wartość pamięci wirtualnej, zmieniłem na kontrolowaną przez system.