Witam.
Od wczoraj podczas zapisywania zeznania, po wysłaniu zeznania pokazuje się następujący komunikat
"Cannot open file "C:\...Users\Anna\Documents\DokumentyAFi\PITY2018NG.index". Odmowa dostępu."
Każdy plik mimo to się zapisuje i poprawnie wysyła. Usunęłam PITy 2018 i zainstalowałam od nowa, usunęłam folder, w którym się zapisują, wskazałam nowy i nadal to samo... :(
Jest to nieco uciążliwe, bo dłużej schodzi, ale też nie wiem o co chodzi i czy ja tak tylko mam?
nie wiem o co chodzi
Re: nie wiem o co chodzi
Otwórz program PIT2018-->PLIK-->właściwości programu
i tam ustaw folder dla dokumentów IPS2018 "folder tegorocznych dokumentów"
oraz IPS2017 "folder zeszłorocznych dokumentów"
lub zostaw wszystko bez zmian - nie twórz żadnego folderu będzie
zapisywany w "dokumenty AFi".
Zrób rozliczenie zaznaczając tylko np. "rozliczenie z małżonkiem" zapisz.......
Sprawdź czy zostaje zapisane rozliczenie oraz plik ....PITY2018NG.index .........powinien być.
Jeśli tak to wszystko będzie OK.
i tam ustaw folder dla dokumentów IPS2018 "folder tegorocznych dokumentów"
oraz IPS2017 "folder zeszłorocznych dokumentów"
lub zostaw wszystko bez zmian - nie twórz żadnego folderu będzie
zapisywany w "dokumenty AFi".
Zrób rozliczenie zaznaczając tylko np. "rozliczenie z małżonkiem" zapisz.......
Sprawdź czy zostaje zapisane rozliczenie oraz plik ....PITY2018NG.index .........powinien być.
Jeśli tak to wszystko będzie OK.
Re: nie wiem o co chodzi
@wla.gle DZIĘKUJĘ :-)
szczerze mówiąc, to nie wierzyłam, że to pomoże, kombinowałam, a rozwiązanie jak zazwyczaj proste ;-)
pozdrawiam,
A.
szczerze mówiąc, to nie wierzyłam, że to pomoże, kombinowałam, a rozwiązanie jak zazwyczaj proste ;-)
pozdrawiam,
A.
Re: nie wiem o co chodzi
Czyli pomogło......
Zawsze tak robię przed użytkowaniem programu - nigdy nie miałem żadnych problemów....:).
Zawsze tak robię przed użytkowaniem programu - nigdy nie miałem żadnych problemów....:).