"otwórz zapisane zeznanie"

Janusz M
Posty: 25
Rejestracja: 30 gru 2015, o 17:27

"otwórz zapisane zeznanie"

Post autor: Janusz M »

Od wczoraj mam kłopot z otwieraniem zapisanych zeznań (tegorocznych).
W "na skróty" nie działa "otwórz zapisane". Po kliknięciu program przestaje działać.
Natomiast 0tw9erając "plik" a następnie "więcej" otwiera się wykaz zapisanych.
Jest to kłopotliwe, gdyż trzeba resetować aby na nowo uruchomić program.

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: "otwórz zapisane zeznanie"

Post autor: M.K. »

Sprawdzam i otwiera się ...
Tak się stało po aktualizacji czy tak sobie samo zaczęło się dziać?

Janusz M
Posty: 25
Rejestracja: 30 gru 2015, o 17:27

Re: "otwórz zapisane zeznanie"

Post autor: Janusz M »

Wczoraj rano działało prawidłowo.
Zauważyłem wieczorem.
Nie pamiętam, czy wczoraj była jakaś aktualizacja.

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 442
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: "otwórz zapisane zeznanie"

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Proponuje sprawdzić we Właściwościach programu zakładka Foldery lokalizacje do Folder dokumentów. Jeśli mamy do niej dostęp, to sprawdzamy czy znajdują się tam pliki z rozszerzeniem *.PITY2016NG. Jeśli są, to można zmienić nazwę pliku PITY2016NG.index (przy zamkniętym programie) i otwieramy aplikacje.

Zablokowany