problem z połączeniem

Janusz M.
Posty: 333
Rejestracja: 20 sty 2010, o 09:16

Re: problem z połączeniem

Post autor: Janusz M. »

Mam ten sam problem i taki sam komunikat by usunąć blokadę. Rano działało dobrze.

kwilkow
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2013, o 18:21

Re: problem z połączeniem

Post autor: kwilkow »

Myślę, że to chyba wina serwerów Min. Finansów.
Spróbowałem pobrać UPO dla dokumentu PIT37 wysłanego kilka dni temu, wtedy miałem status 200 i wydrukowane UPO.
A teraz po baaaaardzo długim czasie oczekiwania mam status: 102-proszę o ponowne przesłanie żądania UPO.

Pitol
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 15:06

Re: problem z połączeniem

Post autor: Pitol »

Pomoc Techniczna systemu e-Deklaracje
(pomoc w sprawie problemów technicznych przy obsłudze systemu)
tel. 801 055 055 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych)
tel. 22 330 03 30 (dla połączeń z telefonów komórkowych)
tel. +48 22 330 03 30 (dla połączeń z zagranicy)
e-mail: info.e-deklaracje@mofnet.gov.pl
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 16:15

Zadałem pytanie e-mailem o stan serwera

"Witam,
Ponieważ ja, jak i wiele innych osób mają dzisiaj (2013-02-23) problem z wysłaniem deklaracji do systemu, chciałbym dowiedzieć się, czy nie nastąpiły czasem tzw. : Przerwy w dostępie do systemu e-Deklaracje , co mogłoby wprowadzić utratę płynności. a w konsekwencji spowodować, że usługa systemu e-Deklaracje jest czasowo niedostępna ?"

, ale jako że to ministerstwo i nie zależy im na podatkach (?), to pracują tylko między poniedziałkiem a piątkiem, czyli najwcześniej informacja Pomocy Technicznej o ew. awarii ich serwera w poniedziałek.

PS.
chwilowo pojawił się status 301 odbieranie identyfikator Dokument w trakcie przetwarzania, sprawdź wynik następnej weryfikacji dokumentu

Andrus+
Posty: 40
Rejestracja: 23 lut 2013, o 16:45

Re: problem z połączeniem

Post autor: Andrus+ »

u mnie takie same problemy,nie tylko nie można wysyłać PITów ale także z e-deklaracje desktop też nie można wysłać deklaracji VAT o ile już to ciągle status 302,ponadto dzisiaj w ogóle poprzez UPO nie idzie się połączyć z bramką MF...ech oto Polska właśnie,USy zachęcają do wysyłania elektronicznego(oszczędność czasu,papieru) gorzej z oszczędnością nerwów....no ale weekend i nigdzie na żadną infolinię się nie dodzwonimy...

M.K.
Posty: 3867
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: problem z połączeniem

Post autor: M.K. »

Wiadomo na 100%, że do problem z siecią / serwerem.

Pitol
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 15:06

Re: problem z połączeniem

Post autor: Pitol »

M.K. napisał(a) :
> Wiadomo na 100%, że do problem z siecią / serwerem.



No i potwierdziło się , chociaż mnie olali i nie odpisali na mój e-mali, ale to już taka wyższa kultura bankowości.
Za to są aktualności na stronie www. MF:

Utrudniony dostęp do systemu e-Deklaracje

Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że od dnia 25 lutego 2013 r. mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do usługi systemu e-Deklaracje.
Trwają intensywne prace mające na celu przywrócenie pełnej płynności działania usługi.
O zakończeniu tych prac zostaną Państwo powiadomieni w osobnym komunikacie.

Za utrudnienia przepraszamy.

Czyli lepiej późno niż później

Zablokowany