Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

midas78

Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

Post autor: midas78 »

Przy próbie podpisu pojawia się ww. komunikat. Po wybraniu certyfikatu, przed wprowadzeniem pinu.
Certyfikat Certum, czytnik SCR3310, Windows 7 x64.

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 442
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Data systemowa jest cofnięta, blokada firewall, wybrany nie ten co trzeba certyfikat (wygasł).

midas78

Re: Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

Post autor: midas78 »

Data jest właściwa, wybrany (i jedyny w systemie) certyfikat wygasa w 2012 rok. Firewall chyba nie ma wpływu, ponieważ błąd pojawia się jeszcze przed podpisaniem, więc na pewno przed próbą wysłania.

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 442
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Proponuje na ikonie do programu nacisnąć prawy przycisk myszki z listy wybieramy Właściwości zakładka Zgodności i zaznaczamy Uruchom ten program jako administrator. Może chodzi o kontrole konta użytkownika (UAC)? Dodatkowo czy pracuje Pan/i na koncie administratora? Łącze jest przez Prox'y? Może jednak antywirus coś blokuje lub coś jest z czytnikiem (kabel USB)?

Zablokowany