Strona 1 z 1

Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 27 lut 2012, o 15:14
autor: WTM
W trakcie wysyłania formularza PIT-37 do urzędu skarbowego (przez e-deklaracje, bez podpisu kwalifikowanego) zawiesił się komputer. Konieczne było jego zresetowanie. Zdarzenia miało miejsce po wysłaniu zeznania, a przed wydrukowaniem UPO. Jestem stuprocentowo pewien, że miałem status "200 - Przetwarzanie dokumentu zakończone poprawnie." Rozumiem z tego, że wysyłka przebiegła prawidłowo - nie mam jednak żadnego potwierdzenia tego faktu. Po ponownym uruchomieniu komputera w programie nie ma śladu po wysyłce.
Czy coś można zrobić? Jak dobrać się do mojego UPO? Czy wolno wysłać zeznanie jeszcze raz?

Re: Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 27 lut 2012, o 15:42
autor: Bartek
Wyślij jeszcze raz ten sam - dostaniesz informacje,że taki dokument już istnieje w systemie,ale otrzymasz też identyfikator tego który wysłałeś pierwszy raz i będziesz mógł na jego postawie pobrać UPO.

Re: Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 27 lut 2012, o 19:45
autor: WTM
Dziękuję za odpowiedź. Tak zrobię. Nie chciałem eksperymentować na własną rękę.

Re: Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 11 mar 2012, o 23:04
autor: KarolP
Miałem podobny problem, przy czym po ponownym wysłaniu dokumentu, otrzymuję identyfikator, na którego podstawie nie da się wygenerować i pobrać UPO, ponieważ taka próba kończy się komunikatem:
Weryfikacja negatywna – w systemie jest już złożony dokument (zeznanie) z takim identyfikatorem podatkowym.
Co z tym zrobić?
Z góry dziękuję!

Re: Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 13 mar 2012, o 21:24
autor: WTM
U mnie po ponownym wysłaniu dokumentu wszystko gra, mam status 200 z opisem: Przesłałeś duplikat, pobrane UPO dotyczy oryginału dokumentu. Przetwarzanie dokumentu zakończone poprawnie, pobierz UPO

Re: Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 14 mar 2012, o 20:37
autor: Wirus
KArolP nie próbuj wysłać zeznania jeszcze raz tylko kliknij opcję "wydrukuj UPO"

Re: Katastrofa! Jesteście w stanie pomóc? Zawieszony komputer

: 23 mar 2012, o 21:36
autor: wroSlaw
podobnie jak w pierwszym poście z powodu braku prądu nie zdążyłem zapisać numeru referencyjnego. Aktualnie przy ponownej wysyłce mam komunikat że takie zeznanie było już wysłane a nr referencyjny jest już inny i nie mogę uzyskać potwierdzenia UPO. Jak odzyskać nr właściwego zeznanie, Nie wiem czy był kod 200.
PS Cztery dni później problem został rozwiązany. Ponownie wysłałem i dostałem weryfikację z opisem:
"Przesłałeś duplikat, pobrane UPO dotyczy oryginału dokumentu. Przetwarzanie dokumentu zakończone poprawnie, pobierz UPO"