Strona 1 z 1

Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

: 17 mar 2011, o 13:27
autor: midas78
Przy próbie podpisu pojawia się ww. komunikat. Po wybraniu certyfikatu, przed wprowadzeniem pinu.
Certyfikat Certum, czytnik SCR3310, Windows 7 x64.

Re: Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

: 17 mar 2011, o 14:08
autor: Pomoc Techniczna IPS
Data systemowa jest cofnięta, blokada firewall, wybrany nie ten co trzeba certyfikat (wygasł).

Re: Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

: 17 mar 2011, o 14:14
autor: midas78
Data jest właściwa, wybrany (i jedyny w systemie) certyfikat wygasa w 2012 rok. Firewall chyba nie ma wpływu, ponieważ błąd pojawia się jeszcze przed podpisaniem, więc na pewno przed próbą wysłania.

Re: Błąd "Sprawdź czy urządzenie jest podłączone poprawnie"

: 17 mar 2011, o 15:19
autor: Pomoc Techniczna IPS
Proponuje na ikonie do programu nacisnąć prawy przycisk myszki z listy wybieramy Właściwości zakładka Zgodności i zaznaczamy Uruchom ten program jako administrator. Może chodzi o kontrole konta użytkownika (UAC)? Dodatkowo czy pracuje Pan/i na koncie administratora? Łącze jest przez Prox'y? Może jednak antywirus coś blokuje lub coś jest z czytnikiem (kabel USB)?