Strona 1 z 1
brak możliwości wysyłania
: 19 lut 2025, o 16:37
autor: Jana2015
witam czy miał ktoś taki problem z z wysyłka pitu po zrobieniu go i próbie wysyłania do urzędu pokazuje mi się taki komunikat" nie można nawiązać połączenia z serwerem. Zdejmij blokadę. Zrobiłam skrina w załączniku. Byłam już u informatyka i mówi że nie mam żadnej blokady kombinował i nie mogę wysłać nic z tego programu a co roku nie było z tym problemu. Proszę o pomoc
Re: brak możliwości wysyłania
: 20 lut 2025, o 10:40
autor: Pomoc Techniczna IPS
Informatyk wyłączył program antywirusowy na 10 minut podczas wysyłki aby sprawdzić czy on nie blokuje?
Sprawdził czy można wejść na
https://bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl/
Dodatkowo inne ustawienia: firewall czy proxy.
Re: brak możliwości wysyłania
: 20 lut 2025, o 12:10
autor: Jana2015
Witam
wyłączyliśmy program antywirusowy na 10 minut i nadal jest ten sam komunikat
mamy dostęp do bramki i strona się otwiera
nie używamy ani firewall ani proxy
Brak reakcji na te rzeczy.
Proszę o rozwiązanie problemu
pozdrawiam
Re: brak możliwości wysyłania
: 21 lut 2025, o 12:02
autor: Pomoc Techniczna IPS
Można monitorować wysyłkę danych jakimś bezpłatnym narzędziem, np. Microsoft Network Monitor.
Re: brak możliwości wysyłania
: 9 kwie 2025, o 17:38
autor: LeszekiG
Mam dokładnie ten sam problem. Czy jest możliwe, że problemem może być wersja systemu Windows - mam Win7 pro ?
Edit:
Po wielokrotnych próbach, po wyłączeniu antywirusa, po wyłączeniu zapory systemu udało się wysłać zeznanie do US. Niestety dalej nie wiem jak to się zadziało bo sam program się zawiesił, a okazało się, że działa okienko w tle, które przeprowadziło wysyłkę o czym dowiedziałem się po ponownym uruchomieniu programu.
Jak autor nie zaradzi na ten problem, to pomimo wieloletniej wierności firmie IPS PITy będę zmuszony poszukać innego rozwiązania.