Strona 1 z 1

Komunikat Błąd 100353 przy wysyłaniu

: 4 maja 2023, o 11:31
autor: Spartan
Problem z tym błędem. Wysyłanie wygląda tak: https://naforum.zapodaj.net/e030ffa202e9.jpg.html
Komunikat Błąd 100353
Działania podjęte to wyłączony Windows Defender (używamy tylko ochrony wbudowanej w Win od MS), wyłączona zapora Windows. Potem włączona zapora i dodana aplikacja Asystent 2022, że ma przechodzić przez firewall. Nie ma żadnej poprawy. Co może być przyczyną?

PS. W zeszłym roku na tym samym komputerze Pity 2021 Asystent działał bez problemu.

Najpierw napisałem tutaj, ale dopiero potem zobaczyłem, że to dotyczy PIT 2016, bardzo stara wersja.

viewtopic.php?p=86335#p86335

Re: Komunikat Błąd 100353 przy wysyłaniu

: 5 maja 2023, o 08:53
autor: Pomoc Techniczna IPS
Musi coś być co blokuje wysyłkę - firewall sprzętowy?

Re: Komunikat Błąd 100353 przy wysyłaniu

: 6 maja 2023, o 02:03
autor: Spartan
Można prosić o informację, na jaki adres i port prowadzona jest wysyłka? Tcp czy udp? Jest firewall, wszystko co wychodzi z LANu ma przepuszczać, przynajmniej takie jest założenie.

Re: Komunikat Błąd 100353 przy wysyłaniu

: 6 maja 2023, o 07:35
autor: Spartan
Po podłączeniu Internetu w telefonie jako sieć WiFi program nie wysyła, jest ten sam błąd. Problem leży tylko w tym komputetrze.