Strona 1 z 1

brak poprawnego zakończenia pliku

: 12 mar 2017, o 20:27
autor: karolina27-32
Witam
Zeznaie zrobiłam, wysłałam a po zamknięciu i ponownym otwarciu nie mogę otworzyć zeznania. Wyskakuję mi komunikat: uszkodzony plik/nazwa pliku/ brak poprawnego zakończenia pliku.
Proszę o pomoc

Re: brak poprawnego zakończenia pliku

: 13 mar 2017, o 10:55
autor: Pomoc Techniczna IPS
Proponuje przesłać plik danych na adres pomoc@ips-infor.com.pl

Lokalizacja pliku jest przedstawiona w oknie podczas otwierania danych.
Pliki danych programu PITy 2016 IPS posiadają rozszerzenie *.PITY2016NG (gdzie * to nazwa pliku).

Można otworzyć plik *.~PITY2016NG, po usunięciu z rozszerzenia ~ ale w nim pewnie nie będzie otrzymanego identyfikatora dokumentu wysyłki elektronicznej :(