Błąd 100353

artagu
Posty: 1
Rejestracja: 4 mar 2017, o 09:40

Błąd 100353

Post autor: artagu »

Witam Mam problem z aktualizacją programu. Błąd z połączeniem z serwerem. Również przy wysyłce zeznań do urzędu wyskakuje błąd 100353.Firewall wyłączony i nic nie pomaga.

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 442
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: Błąd 100353

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Problem dotyczy programu antywirusowego a dokładnie filtrowania protokołu SSL/TLS. Można w nim wyłączyć filtrowanie lub co polecam dodać regułę dla aplikacji.

W samej aplikacji można jedynie zmienić ustawienia połączenia internetowego na "Bez proxy". Opcja jest dostępna w menu Plik\Właściwości programu zakładka Internet.

Spartan
Posty: 4
Rejestracja: 4 maja 2023, o 11:19

Re: Błąd 100353

Post autor: Spartan »

Problem z tym błędem. Wysyłanie wygląda tak: https://naforum.zapodaj.net/e030ffa202e9.jpg.html
Komunikat Błąd 100353
Działania podjęte to wyłączony Windows Defender (używamy tylko ochrony wbudowanej w Win od MS), wyłączona zapora Windows. Potem włączona zapora i dodana aplikacja Asystent 2022, że ma przechodzić przez firewall. Nie ma żadnej poprawy. Co może być przyczyną?

PS. W zeszłym roku na tym samym komputerze Pity 2021 Asystent działał bez problemu.

Zablokowany