Strona 1 z 3
Problem z wysyłką
: 22 lut 2017, o 14:57
autor: ewston
Witam serdecznie
Chciałam dzisiaj wysłać dwa PIT-y i za każdym razem wyskakuje mi komunikat error code is 96270. Co to może oznaczać?
Re: Problem z wysyłką
: 22 lut 2017, o 15:09
autor: M.K.
Ten numer błędu oznacza przekroczenie czasu oczekiwania na połączenie.
Proszę spróbować wysłać w innym czasie.
Re: Problem z wysyłką
: 22 lut 2017, o 15:13
autor: marlowe
Chyba jest jakiś problem z bramką, bo ja wysłałem dziś rano i aż do teraz nie mogę uzyskać UPO
Re: Problem z wysyłką
: 22 lut 2017, o 15:17
autor: wla.gle
Za dużo żądań pobrania UPO-wczoraj też tak miałem, dzisiaj rano o 7,30 czas oczekiwania ok.1 minuty.
Re: Problem z wysyłką
: 22 lut 2017, o 20:07
autor: snykwa
Nadal bramki zablokowane.
Re: Problem z wysyłką
: 23 lut 2017, o 07:24
autor: wla.gle
Godz. 6.00 czas oczekiwania 7sek na potwierdzenie UPO.
Kto rano wstaje................, ale to jest granda, żeby w ciągu dnia serwery MF nie mogły
sobie poradzić z większą ilością żądań pobrania UPO :(.
Re: Problem z wysyłką
: 23 lut 2017, o 08:23
autor: snykwa
Granda delikatnie określając, wczoraj czekałem od 16 do 21.30 żeby zeszły mi 3 rozliczenia. A przecież dopiero się zacznie.
Re: Problem z wysyłką
: 23 lut 2017, o 15:01
autor: aoczkowicz1
witam. również mam problem z wysyłką wyskakuje komunikat : że brak połączenia - usuń blokadę . nie jestem informatykiem nie znam sie na tym?!?!?!? czy to jest jakis bląd serwera? Jeśli tak to kiedy zostanie usuniety od wczoraj mam problem a ludzie dzwonią i pytają....
Re: Problem z wysyłką
: 23 lut 2017, o 15:29
autor: Justyna106
Mam taki komunikat:
Status po wysłaniu dokumentu: ""
Pełna odpowiedź z serwera e-Deklaracje: "Wystąpił problem połączeniem: "Connection lost (error code is 100353)""
Re: Problem z wysyłką
: 23 lut 2017, o 15:33
autor: agatka58
Mam taki sam komunikat. Dzisiaj pierwsze dwie wysyłki mają status 301. Teraz nie wysyłają się wcale.