Strona 2 z 2

Re: Po instalacji najnowszej wersji program sie nie uruchamia

: 19 mar 2019, o 09:32
autor: Ares
W wersji z 15-03-2019 (1.2018.5.7) program uruchamia się normalnie, i działa, ale przy próbie otwarcia zapisanego PIT-u program wiesza się juz po wybraniu z listy zapisanego formularza. Okno wyboru znika, PIT się nie otwiera i pojawia się okno windows program przestał działać....poczekaj aż zacznie odpowiadać ...zamknij. Trudno określić przyczynę, bo nie zawsze się to dzieje np 4 razy sie zawiesza następny się otwiera. Ale zauważyłem, że najczęściej się to dzieje jeśli pierwszą czynnością po uruchomieniu programu jest wybór opcji Otwórz zapisane.

Re: Po instalacji najnowszej wersji program sie nie uruchamia

: 19 mar 2019, o 09:41
autor: M.K.
W poprzednich wersjach tak nie było?

Re: Po instalacji najnowszej wersji program sie nie uruchamia

: 19 mar 2019, o 16:11
autor: Ares
Tak, zdarzało sie, ale sporadycznie i zrzucałem winę na "humory" systemu operacyjnego lub konflikt jakiejś aplikacji, bo zawsze otwartych mam ich kilkanaście równocześnie.