Strona 2 z 2
Re: problem z połączeniem
: 23 lut 2013, o 16:48
autor: Janusz M.
Mam ten sam problem i taki sam komunikat by usunąć blokadę. Rano działało dobrze.
Re: problem z połączeniem
: 23 lut 2013, o 16:55
autor: kwilkow
Myślę, że to chyba wina serwerów Min. Finansów.
Spróbowałem pobrać UPO dla dokumentu PIT37 wysłanego kilka dni temu, wtedy miałem status 200 i wydrukowane UPO.
A teraz po baaaaardzo długim czasie oczekiwania mam status: 102-proszę o ponowne przesłanie żądania UPO.
Re: problem z połączeniem
: 23 lut 2013, o 17:06
autor: Pitol
Pomoc Techniczna systemu e-Deklaracje
(pomoc w sprawie problemów technicznych przy obsłudze systemu)
tel. 801 055 055 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych)
tel. 22 330 03 30 (dla połączeń z telefonów komórkowych)
tel. +48 22 330 03 30 (dla połączeń z zagranicy)
e-mail:
info.e-deklaracje@mofnet.gov.pl
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 16:15
Zadałem pytanie e-mailem o stan serwera
"Witam,
Ponieważ ja, jak i wiele innych osób mają dzisiaj (2013-02-23) problem z wysłaniem deklaracji do systemu, chciałbym dowiedzieć się, czy nie nastąpiły czasem tzw. : Przerwy w dostępie do systemu e-Deklaracje , co mogłoby wprowadzić utratę płynności. a w konsekwencji spowodować, że usługa systemu e-Deklaracje jest czasowo niedostępna ?"
, ale jako że to ministerstwo i nie zależy im na podatkach (?), to pracują tylko między poniedziałkiem a piątkiem, czyli najwcześniej informacja Pomocy Technicznej o ew. awarii ich serwera w poniedziałek.
PS.
chwilowo pojawił się status 301 odbieranie identyfikator Dokument w trakcie przetwarzania, sprawdź wynik następnej weryfikacji dokumentu
Re: problem z połączeniem
: 23 lut 2013, o 17:11
autor: Andrus+
u mnie takie same problemy,nie tylko nie można wysyłać PITów ale także z e-deklaracje desktop też nie można wysłać deklaracji VAT o ile już to ciągle status 302,ponadto dzisiaj w ogóle poprzez UPO nie idzie się połączyć z bramką MF...ech oto Polska właśnie,USy zachęcają do wysyłania elektronicznego(oszczędność czasu,papieru) gorzej z oszczędnością nerwów....no ale weekend i nigdzie na żadną infolinię się nie dodzwonimy...
Re: problem z połączeniem
: 23 lut 2013, o 18:00
autor: M.K.
Wiadomo na 100%, że do problem z siecią / serwerem.
Re: problem z połączeniem
: 1 mar 2013, o 02:51
autor: Pitol
M.K. napisał(a) :
> Wiadomo na 100%, że do problem z siecią / serwerem.
No i potwierdziło się , chociaż mnie olali i nie odpisali na mój e-mali, ale to już taka wyższa kultura bankowości.
Za to są aktualności na stronie www. MF:
Utrudniony dostęp do systemu e-Deklaracje
Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że od dnia 25 lutego 2013 r. mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do usługi systemu e-Deklaracje.
Trwają intensywne prace mające na celu przywrócenie pełnej płynności działania usługi.
O zakończeniu tych prac zostaną Państwo powiadomieni w osobnym komunikacie.
Za utrudnienia przepraszamy.
Czyli lepiej późno niż później