brak poprawnego zakończenia pliku

karolina27-32
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2017, o 20:23

brak poprawnego zakończenia pliku

Post autor: karolina27-32 »

Witam
Zeznaie zrobiłam, wysłałam a po zamknięciu i ponownym otwarciu nie mogę otworzyć zeznania. Wyskakuję mi komunikat: uszkodzony plik/nazwa pliku/ brak poprawnego zakończenia pliku.
Proszę o pomoc

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 442
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: brak poprawnego zakończenia pliku

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Proponuje przesłać plik danych na adres pomoc@ips-infor.com.pl

Lokalizacja pliku jest przedstawiona w oknie podczas otwierania danych.
Pliki danych programu PITy 2016 IPS posiadają rozszerzenie *.PITY2016NG (gdzie * to nazwa pliku).

Można otworzyć plik *.~PITY2016NG, po usunięciu z rozszerzenia ~ ale w nim pewnie nie będzie otrzymanego identyfikatora dokumentu wysyłki elektronicznej :(

Zablokowany