Witam
Zeznaie zrobiłam, wysłałam a po zamknięciu i ponownym otwarciu nie mogę otworzyć zeznania. Wyskakuję mi komunikat: uszkodzony plik/nazwa pliku/ brak poprawnego zakończenia pliku.
Proszę o pomoc
brak poprawnego zakończenia pliku
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12
Re: brak poprawnego zakończenia pliku
Proponuje przesłać plik danych na adres pomoc@ips-infor.com.pl
Lokalizacja pliku jest przedstawiona w oknie podczas otwierania danych.
Pliki danych programu PITy 2016 IPS posiadają rozszerzenie *.PITY2016NG (gdzie * to nazwa pliku).
Można otworzyć plik *.~PITY2016NG, po usunięciu z rozszerzenia ~ ale w nim pewnie nie będzie otrzymanego identyfikatora dokumentu wysyłki elektronicznej :(
Lokalizacja pliku jest przedstawiona w oknie podczas otwierania danych.
Pliki danych programu PITy 2016 IPS posiadają rozszerzenie *.PITY2016NG (gdzie * to nazwa pliku).
Można otworzyć plik *.~PITY2016NG, po usunięciu z rozszerzenia ~ ale w nim pewnie nie będzie otrzymanego identyfikatora dokumentu wysyłki elektronicznej :(